02 september 2006

En liten statusrapport

Så langt er jeg altså kommet på birch leaf sokkene mine:

This is how much I've knitted on my red birch leaf socks:

Synes mønsteret tar seg veldig godt ut, og det skal bli spennende å se hvordan de blir når de er ferdige.
I think the pattern looks nice, and I really look forward to see them when they're finnished.

Har meldt meg på monthly dishcloth kal også, og der fant jeg mønsteret på denne kluten med eplemotiv:
I've also entered the monthly dishcloth KAL, and there I found this pattern:


Vanskelig å få frem mønsteret på bildet, men det er altså et eple mitt på kluten.

It was hard to get the pattern to show in the picture, but it is an apple in the middle of the cloth.

Endelig fått heklet kanten på augustsokkene også:
My August socks are finnished!


De er strikket i tasseladdgarn + en rest grått som jeg ikke helt vet hva er.

Nå drar jeg til Azorene i en uke. Har ikke tenkt å gjøre noe særlig håndarbeid der, men jeg tar vel med meg et lite strikketøy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelig mønster på de røde sokkene !