15 september 2006

4 seasons gift og red sock kal


Her er min første 4 seasons giftclub pakke! Er den ikke fin?
Den inneholdt:

  • en fin hjemmesydd pose jeg skal bruke til å oppbevare strikketøy i.
  • tre nøster garn som skal brukes til bamsealongen(som jeg selvfølgelig ikke klarte å la være å melde meg på...).
  • et utrolig fint hjemmestrikket skjerf! Det skal jeg kose meg med det!
  • et nydelig broderi, som ikke er i korssting, så der har jeg noe å bryne meg på.
  • to deilige luktelys.
  • en nydelig såpe som luktet mango og kanel.
  • en telysestake med hjertefasong og et telys.
  • og et koselig kort.
Tusen takk Linda! Det var utrolig koslig. Nå skal det bli en koslig høst!


This is my first 4 seasons gift club gift!
My gifts :
  • a beautiful homemade bag where I can have my knitting when I don't knit.
  • 3 balls of superwash yarn that I'll use in the teddybear knit along.
  • a wonderful homemade skarf that I'm really looking farward to use this fall.
  • an embroidery set that isn't cross stitch! That will be a challenge!
  • two wonderful cented candles.
  • a soap that smelled of mango and cinnamon.
  • a small heartshaped candleholder and a candle.
  • and a nice card.

Thank you Linda! It was a great gift!


Den første sokken til red sock knitalongen er ferdig! Er veldig fornøyd med den. Mønsteret ble fint, og den sitter fint på foten. Så da må jeg bare finne en som har ca samme sokkestørrelse som meg. Den er nemmelig tenkt som en julegave. Har begynt så vidt med sokk nr to også.

The first sock for the red sock knit finished. I really like it. The pattern looks nice, and it fits perfect. So now I have to find someone with approximately the same socksize as me. This is supposed to be a Christmas present. I've started on the next sock.

Ingen kommentarer: