30 august 2006

Snart deadline!


Nå er det 42 timer til mastergradsoppgaven min skal leveres! Skriver og skriver og skriver. Skal bli så utrolig deilig å bli ferdig. Laget forside i dag, hva synes du?

Så siden jeg har det travelt om dagen, så blir det ikke noe særlig håndarbeidstid. Men litt klarer jeg å snike meg tid til da. Jeg har strikket en utgave av augustsokkene i sokkealongen, men har ikke fått heklet kanten eller festet tråder enda. Jeg har tyvstartet på red socks knitalongen og begynt på et sett røde birch leaf socks. De blir bare nydelige om jeg skal si det selv. Også er jeg nesten ferdig med den broderte høstduken min med pinnsvinmotiv. Den er fin den!

Ellers så har jeg kjøpt inn garn til curlicue og gnomer. Gnome skjegg har jeg bestilt gjennom ebay, så det dukker vel opp i postkassen hvilken dag som helst. Så det skjer da litt på hobbyfronten selv om det er en hektisk periode.

På fredag kl 15.00 leverer jeg oppgaven min, og på mandag kl 09.20 letter flyet til Azorene. Så da blir jeg borte en uke. Når jeg kommer tilbake kan jeg gjøre masse håndarbeid, forberede meg til muntlig eksamen og søke jobber.

Hvis noen av dere har en ledig jobb til en jente med mastergrad innen softwareutvikling, så syng ut!

Nei, nå må jeg skrive litt mer konklusjon.....

I sort of promised that I should try to write some comments in English to. The picture on top of this post is the front page of my master’s thesis that is due tomorrow! So I’m a bit busy these days, and haven’t had much time for knitting or embroidery. But I have almost finished a tablecloth with hedgehogs. It’s really cute. I’ve also knitted a pair of socks. Tomorrow my master thesis is finished, and on Monday I’m going to Azores with my mother!! Yippy! 

Ingen kommentarer: