04 november 2009

Veldig lenge siden forrige innlegg

Jeg har ikke somlet meg til å ta bilde av det jeg har laget i det siste, og da synes jeg nesten ikke at jeg kan skrive noe her. Men jeg skal skjerpe meg altså!

Har strikket ganske mye i det siste + at jeg har brodert mye også, så egentlig har jeg mange ting å vise frem. Kanskje jeg kan ta bilde i kveld? Da kommer jeg tilbake med et langt og fyldig innlegg i morgen.

Jeg har såvidt begynt å planlegge hva jeg skal lage til jul, men er ikke helt bestemt enda. Noen flaskenisser regner jeg med at det blir, også håper jeg jeg finner noen andre morsomme prosjekter.

Ha en fin dag! Jeg prøver å komme tilbake i morgen med et laaangt innlegg:)

2 kommentarer:

Iselin sa...

Gleder emg til å se det du har å vise frem siden forrige innlegg!

hudamå sa...

Ja eg har ikkje blogga sidan mai sjølv...Vert fint å sjå det du har laga.