11 september 2011

Sitteunderlag

Dette skulle egentlig bli et veggteppe. Jeg begynte på det mens Olav lå i magen, men etter at han ble født har det blitt liggende i posen sin. Det er heklet av staver i finullgarn. Etter at det hadde ligget i posen sin i over et år fant jeg ut at jeg aldri kom til å gjøre noe mer med det. Så jeg festet tråder og slengte hele greia i vaskemaskinen. Må si at resultatet ble overraskende bra! Det er et perfekt sitteunderlag for to. Skulle egentlig ha fortsatt så sauen ble ferdig, men jeg gadd ikke mer. Hekling er ikke min sterkeste side. Men jeg fant i hvert fall ut at hekling er en fin måte å lage sitteunderlag med morsomme mønster. Skal ikke se bort fra at det kan komme flere slike fremover :)

3 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Så morsomt sitteunderlag :D

Ha en superfin søndag :D

Petronella sa...

Veldig stilig egentlig =)

LisaM sa...

Wow! Det ble jo kjempefint!!!