12 september 2011

5 år gammel UFO

For et par uker siden ryddet jeg i boden og kom over en pose med gamle ufo'er. Mellom mye annet lå det en og en halv sokk. Hele familien har hatt tette neser og vært i dårlig form i helgen, så da holdt vi oss hjemme. Og da fikk jeg litt tid til strikking! Så endelig ble sokkene ferdig!! Nå har jeg nye sokker til vinteren og resten av garnet er i ferd med å bli sokker til Olav. Bra jeg ikke kastet UFO'en :) Sokkene er strikket i Vestlandsgarn etter oppskriften jeg lærte av bestemor for mange, mange år siden.

2 kommentarer:

Muffin sa...

Ja det er vel tid for sokker nå, ellers blir man bare forkjøla... Bra at du greide å fullføre etter 5 år!

jentanpolandet sa...

Kjekt å få unna litt ufoer. Hjemmestrikket, varme sokker er jo det beste man har på vinteren.