13 juli 2010

Jeremy Fisher er ferdig etter 3 år i en kurv

Jeg har begynt å rydde litt i diverse håndarbeidskurver, og da kom jeg over et "byggesett" som skulle bli Jeremy Fisher fra Beatrix Potter sine bøker. Mønsteret er laget av Alan Dart og består av masse smådeler + detaljer som skal broderes på til slutt. På ravelry har jeg registrert at jeg begynte på ham i september 2007, så det var på tide å få ham ferdig. Det eneste som gjensto var å montere ham, men det var faktisk en ganske stor jobb.

Jeg synes resultatet ble veldig fint. Og hvis søsteren min stikker innom bloggen min, så skjønner hun vel fort hva hun får i julegave i år;)

4 kommentarer:

KRØLLEMIKKEL sa...

Herlig liten fyr! Mye fint du har laget til junior. Lykke til og fortsatt god sommer!

Sisselshverdag sa...

For en herlig fyr, ser ut til å være masse jobb ja :D

Ha en herlig tirsdag :)

Quiltemarerittet sa...

Superfin! Jeg har mønster til alle, men har ikke begynt på en eneste.

Siddis back home sa...

ÅÅÅ, så mye fint du har på bloggen din! Helt herlig froskefyr! Ha en fin sommer!