01 februar 2007

VM along og første dag i jobb!

I dag var min første dag på jobb hos Kunnskapssenteret. Jeg ble tatt godt i mot, og det sto til og med en orkide på pulten min da jeg begynte! De hadde lagt merke til at jeg hadde skrevet om dem her i bloggen, for det var vist endel av dere som hadde trykket på linken jeg hadde lagt inn.
Nå i helgen begynner VM og jeg er med på en VM-along hos Hobbyboden. Vi er 44 personer som skal strikke noe som er en utfordring å få ferdig i løpet av VM. Heldigvis har vi slått sammen flere VM, så vi har en mnd på oss. Jeg skal strikke 3 par sokker. Satser på at det går greit til tross for jobbing. Har jo kvelder likevel:) Hvis jeg klarer målet mitt, så får jeg en medalje til å sette her i bloggen(det er jeg som har laget den, så jeg vet hvordan den ser ut......)

Her ser du knappen jeg har laget til alongen:

Ingen kommentarer: