08 januar 2007

Januarluen


Jeg er ferdig med januarluen! Det er en Black Sea Hat strikket i Silja på pinne 3,5. Jeg hadde ikke noen perler, så da ble den uten. Strikket den minste størrelsen, men den passer faktisk på mitt hode, kanskje litt kort. Legger denne luen i gavelageret mitt. Strikker januar/februar vottene i samme lilla + hvitt, så det kan jo bli et fint sett.

I've finnished the January hat! It's a Black Sea Hat knitted in Silja on 3,5 needles. I didn't have any pearls so I knitted it without. This is the small size, but it fits my head(perhaps a bit short). I'll put it in my giftbag. Together with the January/February mittens, it will be a nice set.


1 kommentar:

Anonym sa...

Så fin lua ble! Et bra tilskudd til "gavekassa" :-) Takk for koselig kommentar på bloggen min! Garnet er kjøpt hos den lokale pusheren min. Her er adressen til den ene butikken: http://www.ullogsaker.no/