05 april 2008

Julestrømpen er snart ferdig/X-mas stocking almost finnished

Nå er jeg ferdig med alle korssting og halve korssting, så da er det "bare" konturer og detaljer igjen! Synes den blir veldig fin og gleder meg til å få den ferdig. Men akkurat nå synes jeg ikke det passer så godt med julebroderier. Solen skinner ute, hestehovene og blåveisen blomstrer - det må være rekordtidlig. Så nå legger jeg vekk denne strømpen for en liten stund. Men jeg satser på å få den ferdig til jul..

I've finnished all the cross stitches and half cross stitches, so all I have left is the contours and details. Isn't it lovely? I'm so looking forward to see it finnished, but at this moment I dont think christmas suits. The sun is warm and bright outside, the flowers is blooming and the birds is singing. I will put this stocking aside for the moment, but I plan to finnish it before Christmas this year.

Ingen kommentarer: