12 januar 2007

Januar/februarvottene


Her er mine votter for januar/februar i vottealongen. De er strikket i den største barnestørrelsen(10-14 år) i Siljagarn på pinne 3,5. Gjorde om tommelen, for tommelen i mønsteret skjønte jeg ikke noe av. I det hele tatt likte jeg ikke dette mønsteret. Det var vanskelig forklart, og helt annerledes enn andre Selbuvotter jeg har strikket. Men resultatet egner seg i hvert fall som gave:)
This is my January/February-mittens for the mitten-knit-along on Hobbyboden. They are knitted in the largest childrenssize(10-14 years) in Siljayarn on size 3,5 needles. I didn't knit the thumb that was in the pattern, because I didn't understand it. All in all I didn't like this pattern.

1 kommentar:

Anonym sa...

De ble kjempeflotte!
Jeg kan ikke se at du har gjort om på mønsteret på tommelen. De ser da akkurat ut som min ene, og jeg innbiller meg at jeg har gjort det som står i mønsteret. Men det kan man jo aldri vite for jeg skjønte ikke så mye av mønsteret jeg heller. *ler*