22 desember 2006

Juleverksted


I går hadde jeg og to venninner juleverksted. Da lagde vi disse nissene fra et sett kjøpt på Panduro. Ingen av oss hadde nålefiltet før, men det gikk veldig fint og det var kjempegøy! Jeg kommer helt sikkert til å filte mer senere. Tror jeg skal ta meg en tur på Panduro i Romjulen og se om de kanskje har tilbud. Jeg lagde fire nisser, men jeg ga bort en til bestemor før jeg tok bilde.

Yesterday two friends and I had a little workshop where we made these gnomes. They are from a kit bought at Panduro. None of us had ever tried filting before, but all three liked it, and I'm sure that this is not our last project. I made four gnomes, but I gave ome of them to my grandmother before I took this picture.

Her er vi fra venstre: Elin, jeg og Ane. De ble veldig glade for gnomene de fikk i julegave. Elin sin fikk navnet Gnomen mens Anes heter Reidar(oppkalt etter meg).

Ingen kommentarer: