01 august 2006

Da er sommerferien over

Sjørøver genseren til Henrik er nesten ferdig. Den mangler kun montering. Er den ikke fin kanskje? Jeg har lagt den igjen hos mamma, for jeg har ikke symaskin. Har ikke tenkt at han skal få den før til jul, så jeg har god tid til å montere den enda.


Tropicana sokkene som jeg fant mønsteret til hos magknits er også ferdig. De er strikket i opal bomullsgarn. Et utrolig godt garn å strikke i. Jeg prøvde å få de like, men det ble ikke helt vellykket. Men det er jo ikke noen tvil om at de hører sammen uansett. Helen på disse sokkene var en utfordring. Jeg har aldri strikket hel på den måten, men det ble ganske fint.

Ellers har jeg ikke gjort så veldig mye håndarbeid i sommer. Jeg holder fortsatt på med mastergradsoppgaven min. Den skal leveres den 1. september, så det begynner å bli travelt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott den sjørøvergenseren er.
Mykje arbeid med den. *nikke*

Nette sa...

For en råtøff genser!!!

Anonym sa...

Det var en KUL sjørøvergenser!