20 februar 2006

Januar produksjonen

Tenkte jeg skulle legge inn det jeg laget i januar også. Votte-vantene (det er fingervanter med vott til å trekke utenpå) strikket jeg i høst. Da begynte jeg så vidt på sokkene også, men de ble ferdig nå i januar. Da hadde jeg igjen en del garn og resultatet ble pannebåndet. Alt er strikket i PT5 garn på pinne nr 3. Mykt og godt!


Bildet ble kanskje litt utydelig, men det er et par sokker, et par votte-vanter og et pannebånd.

Jeg er ferdig med to par Valentines sokker også. Skal legge de ut her bare jeg får somlet meg til å ta bilde av dem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei ! Takk for komentaren i bloggen min.Jeg kjøpte nålen på Husqverna.Den var ikke spiss nok,så det gikk litt trått å få den gjennom fyllet.Skal ta meg en tur til på den butikken for å høre om de har en spissere nål.Så fine votter,sokker og pannebånd du har laget.Ha en fin ettermiddag. Hilsen Tutten.

hobbyvenn sa...

Gratulerer med ny blogg. Imponert over det fine settet med pannebånd + + Utrolig flott. Håper du blir like fornøyd med Blogger som jeg er. Lykke til!

Anonym sa...

Nydelig sett du har laget, og gratulere med blogg!